Nove cijene za MiTo prošli tjedan potaknule su interes među obožavateljima marke. Da li to stvarno kraj za MiTo? Alfa Romeo MiTo od 23. srpnja više ne možete naručiti s dizelskim ili TwinAir motorima, kao i verziju Junior, predstavljenu krajem 2014. koju mijenja znatno nova verzija Racer, ipak znatno reducirana u odnosu na onu predstavljenu u Ženevi u ožujku ove godine.
Sve nedostatke MiTa mogli smo do sada vidjeti, pa se razlog povlačenja iz B-segmenta čini logičan za Alfu. Iz plana marke, vrlo je jasno da (barem) do 2018. godine nećemo vidjeti novi automobil u tom segmentu. Nakon kraja proizvodnje, vjerojatno krajem sljedeće godine, ostaje rupa u gami. No, nema mnogo razloga za očajavanje. Očekujemo novi SUV baziran na Giuliji, novu Giuliettu, te buduću krstaricu Alfettu.
Što će se dogoditi nakon 2018. ostaje misterij. Ako Alfa ostvari svoj plan o 400,000 prodanih automobila godišnje (počevši sa 60,000 prošle godine), scenarij se svakako može znatno mijenjati. Od sada do 2018. Alfa će predstaviti sedan novih projekata, koji bi uz postojeće (uključujući i Giuliu) brojao 10 modela.
Ako prodajni rezultati budu u granicama očekivanog, ne bi nas čudilo da se Alfa Romeo vrati u B-segment europskog tržišta, koji može znatno poboljšati brojku prodanih automobila. Naravno da će nasljednik MiTa biti znatno drugačiji od postojećeg modela, uz beskompromisni sportski duh i premium kvalitetu.
No, za bilo kakvu novost u Alfinom B-segmentu, morat ćemo pričekati koju godinu.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.