Donosimo vam sve do sada objavljene specifikacije motora nove Alfa Romeo Giulie.
Danas je salon automobila u Ženevi otvoren za javnost i posjetitelji će moći po prvi puta vidjeti uživo kako izgleda uzdanica Alfa Romeo Giulia. Talijanska limuzina s narudžbama u Italiji kreće 15. travnja. Za sada nije otkrivena niti jedna cijena, osim definiranja tri različite verzije – Giulia, Giulia Super i Giulia Quadrifoglio i tri različita motora. Donosimo vam specifikacije koje su do sada otkrivene.
2.0 turbo benzin sa 200KS
Benzinski motori nove Alfa Romeo Giulie bazirani su na novom 2.0 litarskom turbo benzinskom motoru, maksimalne snage od 200KS na 5000 okretaja s okretnim momentom od 330Nm dostupnim od 1750 okretaja. Četverocilindrični motor je u potpunosti od aluminija uz elektro-hidraulični MultiAir sustav. Zahvaljujući sustavu prednabijanja “2 u 1” i direktnim visokotlačnim ubrizgavanjem goriva na 200 bara, osiguran je trenutav odaziv na gas i visoka efikasnost po pitanju potrošnje. Prema dosadašnjim podacima, Alfa Romeo Giulia 2.0 turbo sa 200KS bit će dostupna isključivo s automatskim 8-brzinskim mjenjačem.
Podsjetimo da je tijekom izložbe u Los Angelesu Alfa Romeo USA potvrdio postojanje aluminijskog 2.0 turbobenzinca sa 280KS. Ovaj motor mogao bi stići na europsko tržište tijekom druge polovice godine, paralelno s komercijalnim lansiranjem Giulie u Sjevernoj Americi.
2.0 turbo dizel sa 150KS ili 180KS
Novi 2.2 turbodizelski motor komercijalno je vrlo važan za Giuliu. To je prvi dizelski motor koji je Alfa Romeo konstruirao u potpunosti od aluminija. Motor ime četiri redna cilindra i najnoviju MultiJet II generaciju ubrizgavanja goriva sa Injection Rate Shaping (IRS) sustavom i radnim tlakom od 2000 bara. Novi 2.2 dizelaš opremljen je turbo punjačem s varijabilnom geometrijom koji smanjuje vrijeme odaziva i povećava efikasnost.
Giulia dizel bit će dostupna u dvije razine snage. Ulazni model ima 150KS, dostupnih na 4000 okretaka i 380Nm okretnog momenta na 1500 okretaja. Najjača verzija ima 180KS na 3750 okretaja i okretni moment od 450Nm na 1750 okretaja. Alfa Romeo nije još specificirao točnu potrošnju i emisije CO2 za ova dva motora. Oba motora bit će dostupna s 8-brzinskim automatskim, kao i 6-brzinskim ručnim mjenjačem.
2.0 V6 bi-turbo benzin sa 510KS
Već vrlo poznat od prošlog lipnja i predstavljanja u Areseu, nova Alfa Romeo Giulia imat će ekskluzivni Quadrifoglio bi-turbo motor sa 510KS, inspiriranim “tehnikama i tehnologijama Ferrarija”. To je šestocilindraš konstruiran u potpunosti od aluminija zbog smanjenja mase automobila, posebno sprijeda i snage 510KS s okretnim momentom od 600Nm.
S ovim motorom Giulia Quadrifoglio doseže 307km/h s ubrzanjem od 0 do 100km/h za 3.9 sekundi. Motor ima, kako Alfa Romeo tvrdi, “najbolje u glasi” emisije CO2 – 198g/km za verziju sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i nisku potrošnju zahvaljujući sustavu deaktivacije cilindara.
Pratite nas i dalje tijekom sljedećih dana jer će uskoro sigurno biti objavljeno još podataka o Giuliji.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.