Harry Metcalfe, osnivač Evo magazina, testirao je ove hot hatcheve i snimio video. Kako je prošla Giulietta Veloce?
Harry Metcalfe je osnivač časopisa Evo i trenutni vlasnik YouTube kanala Harry’s Garage, gdje je, uz pomoć sina Charlija, snimio video dvoboja hot hatcheva – Alfa Romeo Giulietta Veloce i Volkswagen Golf GTI Performance.
Alfa Romeo Giulietta Veloce opremljena je turbobenzinskim 1750 TB motorom sa 240ks i 340Nm okretnog momenta, isključivo u kombinaciji sa 6-brzinskim TCT sekvencijalnim mjenjačem s dvije spojke. Dostupna je samo u verziji s petora vrata, maksimalne brzine od 244km/h, ubrzanja do 100km/h za 6 sekundi, te mase 1395kg.
Volkswagen Golf GTI Performance pogonjen je 2.0 TSI turbobenzincem sa 245ks i 370Nm okretnog momenta u kombinaciji sa 6-brzinskim manualnim mjenjačem i 6-brzinskim sekvencijalnim DSG mjenjačem sa dvije spojke. Golf sa DSG mjenjačem teži 1415kg i ima maksimalnu brzinu od 250km/h, a stotku dostiže za 6,2 sekunde. Dostupan je u izvedbi sa tri ili pet vrata.
Prema Harryu Metcalfeu, Alfa Romeo Giulietta Veloce ističe se preciznim upravljanjem, niskim položajem sjedenja, snažnim ispušnim sustavom i dobrim podešenjem vozila, a također je i jeftiniji od svojega direktog konkurenta iz ovoga testa. Cijena za osnovni model na domaćem tržištu je 232.381 kn, što je ipak zamjetno manje od Golfa. Cijena za Volkswagen Golf GTI Performance sa DSG mjenjačem u osnovnoj izvedbi je 312.568,70 kn.
Harry Metcalfe naglasio je i nedostatke talijanskog kompakta – manjak izbora između ručnog i TCT mjenjača i promjenu imena iz Quadrifoglio Verde u Veloce, jer je ranije slabija verzija sa 1.4 TB MultiAir motorom nosila to ime. Također smatra da je Alfa Romeo Giulietta Veloce dizajnom već zastarjela i gubi na vrijednosti zbog manje potražnje na tržištu rabljenih automobila.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.