Sergio Marchionne kaže da Alfa Romeo u F1 može tek nakon što vidi kakva će biti reakcija tržišta na novu limuzinu Giuliu.
Osim dolaska osam novih modela, postoji velika mogućnost povratka Alfa Romea u Formulu 1. Povratak za stazu, posebno F1, upotpunio bi plan revitalizacije Alfa Romea. Baš su na trkaćoj stazi ispisane važne stranice povijesti marke, a medijska pratnja bi dodatno koristila marketingu.
Sergio Marchionne je na kraju 2015. godine na iznenađenje svih otvorio vrata mogućnosti vraćanja Alfa Romeo u F1: “Bez sumnje je moguće vratiti Alfa Romeo u Formulu 1, ali nije još jasno u kojem obliku. Za sada je važno predstaviti novu Giuliu i vidjeti kakve će ekonomske rezultate ostvariti”, dodao je još i kako je ulazak Alfa Romeo u F1 vrlo težak “bez podrške druge momčadi.”
Možemo biti sigurni da će biti mnogo glasina u povratku u F1, no kao što je Marchionne sam objasnio, ne možemo očekivati neki bitan pomak prije nego se vidi reakcija tržišta na Alfa Romeo Giuliu, najvažniji model te budućnost marke. O Giuliji ovise brojni drugi projekti, a komercijalni uspjeh bi mogao dovesti do povećanja uloženih sredstava te povratak Alfa Romea u utrke i eventualan dolazak novih, nenajavljenih modela. Novi Alfa Romeo znak se pojavio već na Ferrarijevim bolidima u F1 sezoni 2015.
Giulia Quadrifoglio je svoju premijeru imala u lipnju u novootvorenom muzeju u Areseu, a čitava gama Giulie bit će predstavljena u Ženevi za dva mjeseca. Tijekom švicarskog sajma, Alfa Romeo će napokon otkriti sve motore buduće limuzine, točan datum dolaska u salone te željno isčekivane cijene. Giulia Quadrifoglio bit će izložena na Detroit Motor Show, gdje bi Alfa Romeo mogao otkriti još koje pojedinosti.
Dok čekamo standardnu inačicu Giulie, moramo naglasiti važnost nove limuzine i njezinog komercijalnog uspjeha (koji će nadamo se biti velik) za budućnost marke. Pratite nas i dalje za sve vijesti o novoj limuzini talijanskog proizvođača kojeg toliko volimo, dok se bliži Ženeva i konačno predstavljanje Giulie.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.