Jedno od najvažnijih tržišta za Alfa Romeo bit će nedvojbeno ono sjeverne Amerike. U nekim državama SAD-a već je i sada pobuđen veliki interes za 4C i 4C Spider, modelima koji ciljaju na osvajanje velikog broja kupaca. Da bi ostvarili dobre prodajne rezultate, FCA grupa mora najprije pokrenuti dobru prodajnu mrežu. California bi bila odlična kao prva točka za konstrukciju novog prodajnog salona koji bi zastupao tri simbola talijanske auto-industrije: Alfa Romeo, Maserati i Ferrari.
Alfa Romeo, Maserati i Ferrari prezentirali su projekt suradnje za konstrukciju novog prodajnog salona na adresi 350 Hitchcock Way u Santa Barbari, gradu udaljenom oko 100km od urbanog područja Los Angelesa te smještenog u blizini ostalih popularnih lokacija, poput Santa Monice i Malibu. Projekt novog salona obuhvaća strukturu od dva kata. Na prvom katu bili bi izloženi Maserati i Alfa Romeo, a na drugom Ferrari.
Rezultat bi bio građevina viša od 10 metara i površine 4000m2 za izložbene prostore, skladišta za automobile, urede i zone za klijente. Jedno vrlo zanimljivo arhitektonsko rješenje, no, u ovom obliku možda nikada neće biti ostvareno zbog strogih pravila koje nalaže Građevinski odbor Santa Barbare. Članovi odbora su već izjavili da su skeptični oko mogućnosti realizacije ovog monumentalnog projekta novog salona, zbog različitih okolišnih i prostornih aspekata.
U svakom slučaju, bit će mnogo posla oko ovog projekta i mnogo revizija prije realizacije. Ideja za ujedinjavanje Alfine prodajne mreže s Maseratijem i Ferrarijem, koji već uživaju luksuzni status u Americi, čini se kao pun pogodak. Podsjetimo da Alfa Romeo ima želju prodavati 400,000 automobila godišnje do 2018. godine. Veliki dio te prodaje bio bi baš u Americi, čak 150,000 godišnje. Uzevši u obzir da je 4C debitirala u SAD-u krajem prošle godine, vrativši marku na to tržište nakon mnogo godina odstupanja, Alfa mora poslovanje pokrenuti gotovo od nule. No, pravi povratak na američko tržište bit će dolazak Giulije 2016. godine.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.