Alfa Romeo i Maserati mogli bi postati jedan veliki premium brend

Fiat Chrysler Automobiles grupacija mogla bi spojiti dva slavna brenda – Alfa Romeo i Maserati.

Alfa Romeo i Maserati dva su vrijedna brenda pod okriljem Fiat Chrysler Automobiles grupacije. Talijansko-američka kompanija koju vodi Sergio Marchionne mogla bi – prema glasinama bliskim FCA – spojiti ova dva povijesna brenda u jedan veliki superbrend, spojivši neke važne funkcije u jedno.

Odabir Tima Kuniskisa umjesto Reida Biglanda za šefa, mogao bi biti početak nečega mnogo većeg. Prema nekima, ovo je prvi korak prema pravoj revoluciji.

Kuniskis bi za Alfa Romeo i Maserati imao zadatak stvaranja jedinstvene premium zajednice proizvođača iz Milana i Modene. Grad u kojemu bi bilo novo sjedište premium centra bio bi Modena. Alfa Romeo Giulia i Stelvio su dizajnirani baš u Modeni, ali se proizvode u tvornici Cassino.

U konačnici bi logistika, komunikacija, prodaja i ljudski resursi Alfa Romea i Maseratija bili spojeni. U svakom slučaju bi bilo kakva informacija o ovom mogućem spajanju mogla biti poznata 01. lipnja kada će Sergio Marchionne najaviti novi industrijski plan za sljedećih 5 godina u Baloccu.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.