Za sada smo sigurni za jedan motor u Giuliji – onaj od 510KS iz Quadrifoglio Verde koji je protutnjao Nurburgringom ostavivši iza sebe Lamborghini Murcielago LP640, Porsche 911 GT3 ili McLaren Mercedes SLR. Najbrži sedan na “Ringu” ne dolazi samo s ovim brutalnim V6 motorom.
Donosimo vam navodne insajderske inofrmacije o ponudi motora standardne Giulie. Osim twin-turbo motora sa šest cilindara, manje vruću Giuliu pogonit će izbor četiri i šest cilindara. Zajedničko imaju – turbine. Euro 6 norme tjeraju proizvođače na korištenje turbopunjača, no to je za dobrobit svih nas.
Najprije, tu je novi 2,0 litreni turbobenzinac ponuđen u tri varijante. 180KS (133kW) bit će početna snaga. Tu još dolazi i jedan od 250KS (184kW) te jedan s obećavajućih 330KS (243kW). No, što je s dizelima?
Novi 2,2 litreni turbodizelski motor (o kojem smo već pisali) bit će dostupan u tri varijante: 135KS (99kW), 180KS (133kW) te 210KS (154kW). Uz njih će biti i 3,0 V6 twin-turbo motor sa 340KS (250kW).
Priča se da će Alfa Romeo službeno potvrditi ove motore u prosincu s europskom premijerom u veljači 2016. godine. Prvi proizvedeni primjerci trebali bi bili 2,2 litreni dizelaši i twin-turbo V6 iz Quadrifoglio Verde.
Kao što smo pisali ranije, proizvodnja će se odvijati u Cassinu.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.