Reinkarnacija legendarnih TZ modela prošlog stoljeća. Povratak na stazu sa modelom 4C na Top Gear GT Cup 2015.
Melem za oči, poslastica za upravljačem. Prije nekoliko dana na Top Gear GT Cup 2015 na Monzi Alfa Romeo 4C bila je jedna od glavnih zvijezda. To je automobil koji nas lišava udobnosti na koju smo navikli, a suvozač postaje opcija jer – sve napravljeno za i oko vozača. Alfa Romeo 4C je automobil za mali broj ljudi te nije tema uobičajenih razgovora o cijenama. 4C je samo strast prema automobilu i bliže je trkaćem nego cestovnom.
Cuore Sportivo
Naprije, kad sjedite u automobilu oko vas su ugljična vlakna, rješenje ne samo za veću čvrstoću, nego za znatnu uštedu kilograma. Dva okvira – prednji i stražnji – spojeni su na monocoque okvir od ugljičnih vlakana, a na njih je montirana sva mehanizacija. Srce Alfa Romeo 4C je 1750 turbobenzinac koji oblik uzima iz motora Giuliette Quadrifoglio Verde. Pozor, kažemo da samo uzima oblik jer su Alfa Romeo inženjeri na 4C ugradili drugačiji usis i ispuh te prilagodili motor centralnoj stražnjoj poziciji. Prevedeno u brojke, kompaktni turbo motor razvija 240KS i 350Nm.
Izazov za vozača
Čim sjednete za volan, vožnja postaje izazov, potraga za ograničenjima. Svaka nepravilnost na podlozi istog se trena prenosi vozaču, a nedostatak servo upravljača uklanja “filter” između vozača i ceste. Stražnji pogon i kratak međuosovinski razmak govore za sebe, kao i emocije koje se rađaju nakon početnog mrmljanja četverocilindraša. Emocije nikada ne prestaju za Alfa Romeo 4C, čak niti kad je statična. Kao ovaj Launch Edition ispred zagrebačke Katedrale.
Foto: Dinko Hodžić
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.