Autodelta je prije tridesetak godina napravila turbo verziju tadašnje kompaktne limuzine, Giuliette. Prethodnik današnjeg modela imao je zavidne performanse.
Alfa Romeo Giulietta (serije 116) je kompaktna limuzina proizvedena od 1977. do 1985. godine. Automobil je predstavljen u studenom 1977. godine i preuzeo je ime od originalne Giuliette (1954-1965). Dizajn je bio baziran na šasiji Alfa Romeo Alfette, a uključivao je i stražnje postavljeni transaxle. Druga generacija Giuliette imala je dva redizajna. Prvi je bio 1981, a drugi 1983. godine. Sve Giuliette imale su mjenjače s pet stupnjeva prijenosa.
Iako je Alfa Romeo Giulietta konvencionalni limuzinski tip automobila, a točka koja je definirala izgled bila je na stražnjem kraju – kratak prtljažnik i mali aerodinamički spojler, integriran u karoseriju. Giulietta je bila dostupna samo kao limuzina, no bilo je raznih konverzija u karavanski oblik karoserije.
No, današnja tema nije sama Giulietta, nego jedna njezina specijalna serija.
Autodelta je proizvela ograničenu specijalnu seriju talijanskog kompakta. Automobil Alfa Romeo Giulietta 2.0 Turbo Autodelta predstavljen je na salonu automobila u Parizu 1982. godine. Ovaj poseban automobil imao je turbobenzinski motor sa 1962 cm3. Serijska Giulietta Turbodelta razvijala je snagu od 170KS (125kW) pomoću KKK turbopunjača (izvorno Avio, zamijenjen zbog pouzdanosti) uparenim sa dva dvostruka Dell’Orto DHLA 40H karburatora.
Sve turbo verzije bile su crne boje s crvenom unutrašnjosti. Proizvedeno ih je ukupno 361.
Specifikacije
Tip vozila: 116A1B
Pogon: na stražnje kotače
Motor: AR01699
Snaga: 170KS na 5000 okr/min
Okretni moment: 283Nm na 3500 okr/min
Kompresija: 7.1:1
Masa: 1140kg
Turbopunjač: KKK (izvorno Avio)
Karburatori: 2x Dell’Orto DHLA 40H
0-100km/h: 7.5 sekundi
Maksimalna brzina 208km/h
Prednje kočnice: disk 269mm
Stražnje kočnice: disk 250mm
Mjenjač: 5 stupnjeva
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.