Nakon Dieselgate skandala i znatnih kazni koje Volkswagen treba platiti (do 85 milijardi eura), scenarij na tržištu automobila se mijenja i lovac postaje lovina.
Nekoliko dana prije Frankfurt Motor Show, neki su raspravljali o tome da bi Alfa Romeo trebao ući pod okrilje Volkswagen Grupe zbog slabosti FCA. Nakon afere dieselgate, scenarij se drastično promijenio. Sergio Marchionne je vrlo spretno plasirao Ferrari na njujoršku burzu i na taj način donio FCA grupi znatna sredstva. Ferrari tako ne gubi prestiž niti svoj legendardni status.
Lamborghini bi bio idealna lovina za Ferrari jer je talijanska marka bazirana u Italiji (ključan aspekt za Ferrari), a očekuje i SUV u budućnosti koji nije dio filozofije Ferrarija te bi narušio kristalni imidž kralja Gran Turismo automobila. No, luksuzni Lamborghini SUV iz Ferrarijevih ruku bio bi prava bomba na tržištu SAD-a i bogatih arapskih zemalja.
Na ekonomskoj razini, Marchionne drži karte u rukama, jer Audi, Volkswagen Grupa koja pod sobom drži Lamborghini, Ducati i Italdesign (u Torinu) treba sredstva za pokrivanje velike tužbe svojih kupaca, posebno u SAD-u koji bi mogli dobiti i 30,000 dolara po automobilu, a govorimo o gotovo milijun automobila samo u SAD-u. Lamborghini bi u njemačkoj grupi bio zamijenjen Porscheom i Bugattijem na vrhu. Lamborghini bi bio na pravoj poziciji i potencijalno otvorio vrata suradnji FCA – Volkswagen koja im ne bi štetila.
Vidjet ćemo kako će se razvijati ova priča. Možda nešto od ove zamišljene teze i postane stvarnost.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.